0,00 €

 
Ostoskori  

Ostoskori on tyhjä.

TOIMITUSKULUT 0€
 
×

Rekisteröinti

Käyttäjän tiedot

Kirjautumistiedot

tai kirjaudu sisään

Etunimi on pakollinen
Sukunimi on pakollinen
Etunimi on virheellinen
Sukunimi on virheellinen
Tämä ei ole sähköpostiosoite!
Sähköpostiosoite on pakollinen
Tällä sähköpostiosoitteella on jo luotu tili.
Salasana on pakollinen
Syötä salasana
Syötä vähintään 6 merkkiä
Syötä korkeintaan 16 merkkiä
Salasanat eivät täsmää
Käyttöehdot on hyväksyttävä
Sähköposti tai salasana on virheellinen

Vaihto ja Palautus

Avoris Oy tarjoaa verkkokaupan kuluttaja-asiakkaille ilmaisen *) vaihto- ja palautusoikeuden käyttämättömille tuotteille alla olevien ehtojen mukaisesti.

*) Poikkeuksen ilmaiseen vaihto- ja/tai palautusoikeuteen tekevät isokokoiset tuotteet, joiden vaihto tai palautus voi olla maksullinen. Tieto vaihdon tai palautuksen maksullisuudesta löytyy poikkeuksetta kyseisten tuotteiden tuotesivuilta.

HUOM! Myymälästä henkilökunnan avustuksella sovitetuilla / ostetuilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta, mutta hyvitämme vaihdossa käyttämättömät tuotteet.

VAIHTO- JA PALAUTUSOIKEUS

Kuluttaja-asiakkaalla on Suomen kuluttajasuojalain 6-luku 14§ mukaan saman luvun 16§ mainituin rajoituksin mukainen vaihto- ja palautusoikeus (ks. rajoitukset otsikon "Poikkeudet palautusoikeudessa" alta).

Palautusoikeus koskee vain ehjässä alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja jälleenmyyntikelpoisia tuotteita.

Asiakas voi tutustua tuotteeseen samaan tapaan kuin myymälässä tarkistaakseen tavaran ominaisuudet ja toimivuuden. Tuote ei ole käyttämätön, jos siinä on selviä kulumisen merkkejä ja/tai likaa.

  • Mikäli kuluttaja ei pidä tavaraa olennaisesti muuttumattomana, Avoris Oy:llä on oikeus periä tavaran arvon alenemista vastaava summa
  • Mikäli tavara on muuttunut käyttämisen vuoksi myyntikelvottomaksi, yritys voi kieltäytyä kokonaan palauttamasta kuluttajan maksamaa summaa
  • Aiheettomasta palautuksesta velotamme huollon tarkistusmaksun 19,90 euroa.
  • Asiakkaan on aina ilmoitettava palautuksesta ja kaupan peruutuksesta myyjälle. Pelkkä tavaran noutamatta jättäminen tai palauttaminen eivät enää riitä kaupan peruuttamiseksi. Mikäli asiakas jättää paketin noutamatta ilmoittamatta siitä Avoris Oy:lle, on Avoris oikeutettu perimään asiakkaalta toimitus/käsittelykuluja 19,90 euron arvosta.
  • Kuluttajan on tehtävä peruutusilmoitus verkkokaupalle 14 päivän sisällä lähetyksen vastaanottamisesta ja palautettava tavara 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta. Peruutusilmoituksen voi tehdä esimimerkiksi vastaamalla alkuperäiseen tilausvahvistukseen sähköpostitse ja ilmoittamalla peruutuksesta.
  • Vaikka uusissa säännöksissä palautuskulut voidaan velottaa asiakkaalta, Avoris Oy:n verkkokaupassa kuluttaja voi vielä pääsääntöisesti palauttaa tuotteen / tuotteet myyjän kustannuksella käyttämällä postin asiakaspalautussopimustamme. Asiakaspalautusnumero löytyy tilausvahvistuksen mukana tulleesta palautuslomakkeesta. Huom! Poikkeuksena isokokoiset lähetykset, joiden palautus voi olla maksullinen. Tieto palautuksen maksullisuudesta löytyy poikkeuksetta kyseisten tuotteiden tuotesivuilta.
  • Tilauksen yhteydessä asiakkaan valitsemia maksullisia toimituskuluja ei hyvitetä mikäli asiakas palauttaa tilaamansa tuotteet

 

TOIMI NÄIN VAIHTO- JA TUOTEPALAUTUSTILANTEISSA

  1. Tarkista, että tuote, jonka haluat palauttaa tai vaihtaa on jälleenmyyntikuntoinen. Asiakkaan vastuulla on sovittaa tuotetta niin ettei siihen jää käytön jälkiä. Huolehdi myös, että palautettavassa tai vaihdettavassa tuotteessa ei ole sovituksesta aiheutunutta likaa tai lemmikin karvaa. Hygieniatuotteita, kuten sukkia tai ihoa vasten tulevia geelituotteita ei valitettavasti voi palauttaa hygieniasyistä (ellei kyseessä ole viallinen tuote)
  2. Tee peruutus- tai vaihtoilmoitus Avoris Oy:lle 14 päivän kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta. Sen voi tehdä esim. vastaamalla alkuperäiseen tilausvahvistukseen sähköpostitse ja ilmoittamalla palautuksesta.
  3. Pakkaa tuotteet niiden alkuperäispakkauksiin. Älä koskaan liimaa, niittaa, teippaa tai kirjoita mitään alkuperäispakkauksen päälle
  4. Liitä allaolevan listan * mukaiset tiedot palautuksen tai vaihdon mukaan, jotta sen käsittely sujuu vaivattomammin.
  5. Kirjoita pakettiin allaoleva palautusosoite ja lisää siihen tilausvahvistuksen mukana tulleesta palautuslomakkeesta löytyvä asiakaspalautusnumero.
    AVORIS OY, HAARANSUONTIE 13 B 1, 90240 OULU
  6. Vie tuote lähimpään postin pisteeseen ja anna asiakaspalautuslähetys virkailijalle. Ilmoita, että kyseessä on asiakaspalautuslähetys yritykselle Avoris Oy ja ilmoita hänelle palautuslomakkeelta löytyvä asiakaspalautusnumeromme. Jätä palautus aina postin tiskille asiakaspalvelijalle ja pyydä kuitti asiakaspalautuksestasi, sillä lähetyksen kadotessa emme voi korvata tuotetta, mikäli palautuskuittia ja todistusta palautuksesta ei ole. Emme lunasta postiennakolla meille lähetettyjä lähetyksiä emmekä myöskään korvaa tällaisesta lähetyksestä asiakkaalle aiheutuneita kuluja.

 

VAIHDON TAI PALAUTUKSEN MUKAAN LIITETTÄVÄT TIEDOT *

Tuotteen vaihto (vain jos vaihdetaan samanhintaiseen tuotteeseen):

  • huolellisesti täytetty tilauksen/tilausvahvistuksen mukana tullut palautuslomake (tilausnumero, nimi, osoite ja puhelinnumero)
  • kopio kuitista tai kopio Klarna-laskusta
  • kirjoita tekstikenttään palautuvan tuotteen tiedot sekä tilalle haluamasi saman hintainen tuote

 

Tuotteen vaihto erihintaiseen tuotteeseen:

  • huolellisesti täytetty tilauksen/tilausvahvistuksen mukana tullut palautuslomake(tilausnumero, nimi, osoite ja puhelinnumero)
  • palauta tilaamasi tuote allaolevan "Tuotepalautus" -ohjeen mukaisesti ja tee uudesta tuotteesta kokonaan uusi tilaus, nämä käsitellään erillisinä tapauksina.

 

Tuotepalautus:

  • huolellisesti täytetty tilauksen/tilausvahvistuksen mukana tullut palautuslomake (tilausnumero, nimi, osoite ja puhelinnumero)
  • pankkitilinumero (ei tarvita mikäli palautetaan Klarna-laskulla tehty tilaus, jota ei ole maksettu)
  • kopio lähetteestä, Klarnan tilauserittelystä, maksamattomasta Klarna-laskusta tai osittain maksetus Klarna-laskusta mikäli vain osa tilauksen tuotteista palautuu

 

POIKKEUDET PALAUTUSOIKEUDESSA

  1. Väärinkäytöksien estämiseksi vaihto- ja palautusoikeus ei koske asiakkaalle yksilöllisesti tilattuja/valmistettuja tuotteita. Mikäli yksittäistilattu tuote ei vastaa odotuksia, voimme neuvotella tuotteen hyvityksestä tai vaihdosta
  2. Hygieniatuotteilla ei ole palautusoikeutta mikäli pakkaus on avattu, koska ne eivät ole palautettavissa myyntiin luonteensa vuoksi. Tällaisia tuotteita ovat esimerkiksi sukat ja ihoa vasten tulevat geeli- ja silikonituotteet sekä lihasstimulaattorit
  3. Liikeyritys- ja yhteisökaupassa (ly-tunnuksen omaavat) toimitusehdot ovat erilaiset, koska niihin ei sovelleta kuluttajasuojalain määräyksiä. Palautusmahdollisuudesta voidaan sopia yritysasiakkaiden kanssa ennalta tiettyjen tuotteiden kohdalla. Palautettaessa yritys maksaa palautuskulut.

 

MAKSUN PALAUTUKSET / VAIHDETTAVIEN TUOTTEIDEN LÄHETTÄMINEN

Pyrimme palauttamaan maksut asiakkaalle aina mahdollisimman nopeasti. Otathan huomioon, että asiakaspalautukset saapuvat takaisin hitaammin kuin toimitukset asiakkaille. Mikäli kyseessä on palautus, rahat palautetaan/maksu tai lasku perutaan samaa kautta kuin se on tehty verkkokauppatilauksen yhteydessä. Lain vaatimus rahojen palauttamisesta on 30 päivän sisällä tuotteen palautuksesta. Paytrain ollessa maksunvälittäjänä, saatte palautuksen jälkeen sähköpostia Paytrailta maksun palautukseen liittyen.

Mikäli kyseessä on vaihto, korvaava tuote lähetetään välittömästi käsittelyn jälkeen tai kun saamme korvaavan tuotteen varastoomme.

HUOM! Emme hyvitä asiakkaiden valitsemia maksullisia toimituskuluja kaupan peruuntuessa vaan ne vähennetään asiakkaalle hyvitettävästä summasta. Tämä koskee myös Klarna-laskua, jolloin laskulle jää maksettavaksi toimituskuluja vastaava osuus.